dissabte, 25 de desembre del 2010

Jingle Bells

Cantar Nadales és lo meu. Dos mesos abans de les festes de Nadal ja em comencen a venir al cap i em passo el dia xiulant-les o cantant-les. Em donen molt bon rotllo pel fet que ho relaciono en coses que m'agraden com és el fred, l'hivern, la neu, però sobretot, estar en família.

Molta gent quan pensa en Nadal l'associa en els regals, el "tronc", els reis... en la bogeria de les compres compulsives dins un món tan capitalista. Jo no crec pas que un regal pugui demostrar l'afecte que sento per una persona o un famliar. Per mi, el millor regal ja és compartir aquestes dates en persones especials. La importància rau en el caliu que desprèn la companyia dels éssers estimats.

Així que, estimats Reis Mags d'Orient, el que jo us demano aquest any és poder passar les festes acompanyada de tots els que m'estimo. Ah!! Però sense deixar de cantar nadales!

Bones festes!!

4 comentaris:

  1. Gemma, a mi em passa igual que a tu...el Nadal és estar acompanyat de gent estimada, sigui fent cagar el tronc, cantant nadales o jotes de l'Ebre, de València o de Saragossa, menjant canalons, carn amb suc o boques que no saps per on agafar-les...la qüestió és estar juntets, rient i xerrant. Aquest és el millor regal.

    Bones Festes! T'estimo...T'estimem les de Sant Feliu!!

    ResponElimina
  2. Estimada filla i cosina..sabeu que comparteixo la vostra opinió...lo meu és lo menjar i lo cantar... acompanyada dels que estimo ( que ja sabeu que hi esteu valtros dos )....Ara, no sigueu embusteres i reconeixeu que us encanta anar de compres, lo que us empipa és que en aquestes dates tothom fa el mateix i has de fer cua per pagar...

    ResponElimina
  3. Jo també penso el mateix, que les festes de Nadal són per a compartir amb els qui més estimes, i crec sincerament que aquest és el millor regal.

    Bones festes preciosa!

    ResponElimina
  4. Sóc el Roger Gemma!! Perquè diquis que no entro al teu blog ;)

    ResponElimina